Объемы продаж автомобилей на украинском рынке упали на рекордные 35%. В прошлом месяце украинцы купили около 38 тысяч автомобилей против 58 тысяч в октябре.
Как пишет «Украинский Бизнес Ресурс», если в октябре 14-процентный рост автопродаж был связан с тем, что вкладчики массово снимали средства с депозитов и стремились вложить их в покупку ликвидных товаров, в том числе машин, то уже в ноябре люди ощутили на себе всю глубину кризиса и предпочли экономить деньги.
Ноябрьские продажи «Хонда Украина» упали за месяц более чем в 3 раза – в новябре было реализовано 505 автомобилей против 1613 в октябре. Заметно снизились показатели и у компании «Ниссан Мотор Украина»: с 1,7 тысячи машин до 800-т. Примерно такие же показатели и у компании «АВТ Бавария», официального импортера BMW, Mini, Alpina и дилера Rolls-Royce в Украине. Не лучше ситуация с продажами и в компании Тоyota. А у «Виннер Украина», которая представляет такие бренды, как Ford, Jaguar, Land Rover, Volvo и Porsche, продажи упали в 1,5 раза. Самым успешным оказался «Торговый дом «НИКО», где продажи сократились не столь значительно.
По данным участников рынка, объем продаж иномарок в Украине в октябре-ноябре сократился на 70%.
10.12.2008 До уваги учасників дорожнього руху!
З 17 листопада ц.р. зусилля підрозділів Державтоінспекції МВС України спрямовані на виконання основних положень Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху”. Ними також реалізуються новації, що передбачені зазначеним законом. Зокрема, тимчасове вилучення талону про проходження державного технічного огляду або ліцензійної картки на транспортний засіб (ст. 2653), фіксація порушень працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і відеозапису (ст. 141, ст. 258) та інше.
На даний час від початку дії цього закону під час нагляду за дорожнім рухом працівниками ДАІ виявлено понад 345 тисяч порушень водіями Правил дорожнього руху, у тому числі 47211 таких порушень, що скоєні водіями автомобілів престижних моделей. Виявлено 15486 випадків керування транспортними засобами у нетверезому стані, 16334 порушення правил обгону, 14243 порушення правил проїзду перехресть, 87146 порушень швидкісного режиму, 10448 порушень правил проїзду на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, 7327 порушень правил проїзду тротуарами та пішохідними доріжками.
За виявлені порушення накладено штрафів на суму понад 24,5 млн. гривень.
Заходи щодо забезпечення зарахування до відповідних бюджетів та обліку адміністративних штрафів у сфері гарантування безпеки дорожнього руху здійснюються Державним казначейством України.
На веб-сайті цього відомства (www.treasury.gov.ua) відповідну інформацію розміщено в рубриках "Реквізити рахунків, відкритих в органах Державного казначейства України для зарахування адміністративних штрафів до Державного і місцевих бюджетів" та "Інформація про надходження адміністративних штрафів до Державного і місцевих бюджетів".
12.12.2008 Відкритий лист Департаменту ДАІ МВС України до редакції газети "Сегодня"
Департамент Державтоінспекції вкотре повертається до питання щодо висвітлення газетою “Сегодня” відповідним чином непідтвердженої інформації стосовно неправомірних дій з боку працівників ДАІ.
Цього разу каменем спотикання стала стаття Ігоря Серова “Взятки снова на наших дорогах”, опублікована в газеті “Сегодня” 11 грудня 2008 року.
У зазначеному матеріалі анонсовано тезу про те, що “после введения новых штрафов гаишники снова начали брать “на лапу”. Однак, окрім гучних заголовків і посилань на сумнівні історії якихось третіх осіб про випадки хабарництва з боку працівників ДАІ та оповідей невідомого інспектора, матеріал не містить відповідного підгрунтя. Читач не побачив у ньому ні журналістських розслідувань чи перевірок, ні якихось серйозних підтверджень гучної назви, як це зазвичай роблять професійні журналісти.
Вважаємо, що подібна інформація закликає порушників до протизаконних дій, що, у свою чергу, формує у свідомості громадян думку про можливість уникнення законного покарання за порушення Правил дорожнього руху шляхом отримання інспектором ДАІ хабара. Показуючи, як це з легкістю роблять браві порушники з Донецька чи Дніпропетровська, автор відстоює інтереси хабародавців. При цьому в жодному матеріалі журналісти не вважали за необхідне довести до відома водіїв, що таким чином їх дії підпадають під кваліфікацію Кримінального кодексу України в частині відповідальності за давання хабара.
Зі свого боку інформуємо, що Департаментом ДАІ МВС України проводиться послідовна політика та вживається низка відповідних заходів, спрямованих на боротьбу з хабарництвом серед працівників дорожньо-патрульної служби та викорінення цього ганебного явища. При цьому з початку дії нового законодавства у сфері безпеки дорожнього руху співробітниками ДАІ спільно з представниками підрозділу внутрішньої безпеки виявлено та задокументовано 15 фактів здирництва з боку працівників ДАІ. Разом з цим щоденно на дорогах України працює 40-50 груп з контролю за роботою працівників ДАІ. За усіма відомими фактами хабарництва проводяться ретельні службові перевірки, за результатами яких 13 працівників ДАІ вже звільнені з органів внутрішніх справ.
Водночас слід зазначити, що за вищевказаний період співробітниками ДАІ задокументовано 303 спроби дачі водіями інспекторам дорожньо-патрульної служби винагороди (хабара) за нескладання ними адміністративних матеріалів про порушення Правил дорожнього руху, за якими порушено 25 кримінальних справ.
Департаментом Державтоінспекції постійно доводяться до представників ЗМІ результати впровадження положень Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху”, який набрав чинності з 17 листопада 2008 року. Уся аналітична інформація стосовно кількості скоєних ДТП, про їх наслідки, а також кількості виявлених порушень правил дорожнього руху щоденно розміщується на офіційному веб-сайті ДДАІ. Як свідчать статистичні відомості, з початку дії цього Закону кількість дорожньо-транспортних пригод скоротилась удвічі: з 4082 в минулому році до 2313 в поточному та загиблих в них людей з 644 до 323 відповідно. Хіба не цей факт є показником дієвості запроваджених змін?
Однак жодного разу зазначена інформація не була використана на сторінках вашого видання з метою профілактики аварійності на автошляхах держави. Складається враження, що журналісти свідомо не показують реальні результати дії нового законодавства у сфері безпеки дорожнього руху, що у свою чергу, негативно впливає на авторитет вищого законодавчого органу - Верховної Ради України, адже за прийняття Закону проголосувала переважна більшість народних депутатів України, та Президента України Віктора Ющенка - автора законодавчої ініціативи.
Ураховуючи викладене, а також з метою припинення подальших можливих зловживань працівниками ДАІ, неправомірні дії яких прокоментовані на сторінках вашого видання, просимо офіційно надати до Департаменту ДАІ конкретні відомості про висвітлені факти хабарництва. У разі відсутності офіційних джерел отримання вказаної інформації про протиправні дії працівників ДАІ, вимагаємо спростувати інформацію надруковану в газеті “Сегодня” 11 грудня 2008 року під назвою “Взятки снова на наших дорогах”.
Водночас з метою донесення до читачів максимально повної та об'єктивної критичної інформації стосовно діяльності Державтоінспекції переконливо просимо під час підготовки таких публікацій ураховувати точку зору, та звертатися за відповідними коментарями до керівництва Департаменту Державтоінспекції МВС України.